ул. Тинтява 15-17
1113 София, България

+359 2 9607141

+359 2 9607185

ЧЗВ за касови апарати

Каква е крайната цена на касовия апарат след програмиране, регистрация в НАП, сключване на сервизен договор ?

При закупуване на нов касов апарат от нас, Вие получавате абсолютно безплатно:

  • Фискализация и регистрация в НАП;
  • Абонамент за СИМ карта за пренос на данни към НАП за една календарна година;
  • Сключване на сервизен договор за гаранционно обслужване за срок от една календарна година.

Как мога да си закупя нов касов апарат? Какви документи ще са ми необходими?

Всички наши устройства могат да бъдат закупени на място в офиса ни, намиращ се на адрес: гр. София, ул. Тинтява 15-17, да бъдат заявени онлайн чрез формата ни за запитване, изградена на сайта ни или от офисите на всеки един наш дистрибутор.

Документите, които са необходими да представите при покупка на място са: лична карта на МОЛ-а на фирмата или нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да закупи касов апарат на съответната фирма. Също така е необходимо да вземете с вас фирмен печат, който ще е необходим при попълване на заявлението за въвеждане в експлоатация и регистрация на ФУ.

От къде най-близко в моя регион мога да закупя касов апарат на  Дейзи?

 Координати на всички наши дистрибутори в София и страната можете да намерите в секция "Дистрибутори". Ако изпитвате затруднение в намирането на подходящ представител на Дейзи, можете да позвъните за съдействие на следния телефонен номер: 02/960 71 85.

Каква е гаранцията на касовия апарат и какво покрива?

Срокът на гаранция на касовия апарат е 12 месеца от датата на закупуване, упоменат във фактурата.

Гаранцията отпада, ако се установи нарушаване целостта на фабричната пломба и опит за ремонт от неоторизирана сервизна организация, различна от указаната в договора за техническа поддръжка.

Може ли да се поднови договора за сервизно обслужване на касовия апарат дистанционно?

 Голяма част от нашите фискални продукти имат възможност за дистанционно продължаване на договора за сервизно обслужване. За да проверите дали Вашето фискално устройство е едно от тях, свържете се с представител на сервизната фирма, с която в момента имате сключен договор или позвънете на тел.02/960 71 84.

Каква е цената на сервизният договор след изтичане на първата гаранционна година?

 Договор за техническо обслужване на ФУ след изтичане на първата гаранционна година може да се сключи за срок от 6 или 12 месеца, с опция за посещение на място на сервизен техник и с възможност да покрие определени повреди. Цените се определят индивидуално от всяка сервизна организация и за целта ще е необходимо да се свържете директно с тях за по-конкретна информация. Координати на всички наши оторизирани сервизи ще откриете на страницата ни в секция "Дистрибутори".

Какво трябва да направя със стария си касов апарат, който няма да използвам?

 Бракуване на ФУ по инициатива на търговеца се извършва от оторизирана сервизна организация, с която лицето има подписан договор за техническо обслужване, при което се демонтира фискалната памет и то не може да бъде използвано повече. За стартиране на процеса е необходимо да предоставите на сервизната фирма следните документи: свидетелство за регистрация на ФУ, паспорт на ФУ и актуален договор за сервизно обслужване. Съставя се протокол за демонтаж на фискална памет в три екземпляра - за търговеца, за производителя на ФУ и за БИМ. Промените се отразяват в паспорта на ФУ и в сервизното досието.  

Как мога да пусна "сторно" бележка от касовия апарат?

 Сторно операции могат да се извършат при рекламация, връщане на стока, операторска грешка, при намаление на данъчната основа и др. Важно е да се отбележи, че сторно операция не е възможно да се извърши при операторска грешка, открита след 7-о число на месеца, следващ месеца, в който е допусната грешката. Изберете от списъка Вашия модел касов апарат и изтеглете инструкция за експлоатация за съответното ФУ, за да разбере как може да пуснете сторно фискален бон в зависимост от причината, която е наложила издаването му.

Мога ли да използвам касов апарат за работа в система с ПОС софтуер?

 Всички наши фискални устройства поддържат режим PC и могат да работят в система с ПОС софтуер.

Касовите апарати могат ли да работят с батерии?

 Предлагаме мобилни касови апарати, които работят на батерии. Моделите са с вградени батерии, които могат многократно да се презареждат. Разгледайте различните варианти тук и намерете най-подходящия за Вас.

Препоръчани продукти

    Нашите приложения:
    Daisy Manager